Search
Search

Ongelmia ICO vedenlaatumittarin kanssa?

Avaa ICO sovellus puhelimestasi.

Paina vasemmassa alakulmassa näkyvää laatikkoa (alla kuvat).
 
Tätä kautta on mahdollista pyytää tukea kolmella eri tavalla:
 
  1. Jättämällä yhteystiedot lomakkeelle
  2. Online chat
  3. Varaamalla puhelin soittoajan.

 

 W.I.S. 1st screenW.I.S. 2nd screen W.I.S. 3rd screen
 

Voit myös lähettää sähköpostia suoraan Ondilon (ICO) tukeen:support@ondilo.eu.zohosupport.com

 

Wifi ei toimi

  • Poista ICO vedestä ja kuivaa se huolellisesti
  • Irroita harmaa anturi (löytyy viininpunaisen rei’itetyn kannen altat)
  • Sammuta ICO
  • Laita harmaa anturi takaisin paikalleen
  • Käynnistä ICO
  • Laita ICO vesiastiaan lähelle kotiverkkosi Wifi tukiasemaa
  • Avaa sovellus puhelimestasi, valitse “Restart ICO” ja tämän jälkeen tee Wifin uudelleen asetus (Wifi configuration)
  • Kun yhteys on muodostettu, jätä ICO vielä vähintään tunniksi tukiaseman lähelle vesiastiassa.
  • Ensimmäiset mittaukset tulevat tunnin kuluttua

 

Kalibrointi ei onnistu (pH)

  • Irroita rei’itetty viininpunainen muoviosa kiertämällä se auki.
  • Huuhtele anturit puhtaalla vesijohtovedellä.
  • Pyyhi anturit kuivaksi (erityisesti niiden kärki).
  • Täytä vesiastia valitsemallasi mineraalivedellä (varmista, että pH-taso on ilmoitettu valitsemassasi pullossa). Vaihtoehtoisesti voit ottaa muulla mittalaitteella pH tuloksen omasta hanavedestäsi ja käyttää tätä vettä ja tulosta.
  • Aseta ICO astiaan ja varmista, että anturit ovat täysin upoksissa.
  • Avaa ICO sovellus puhelimestasi ja käynnistä ICO uudelleen (restart ICO) puhelin sovelluksen avulla.
  • Anna ICO:n olla astiassa noin kuusi tuntia.
  • Ilmoita meille testin tulokset, käyttämäsi testiveden pH ja aika, jolloin aloitit testin.

Tässä vielä linkki ICOn tekemään ohjevideoon:

Mineral water test for ICO pH sensor / ICO tutorial – YouTube