Ongelmia ICO vedenlaatumittarin kanssa?
Avaa ICO sovellus puhelimestasi.
Paina vasemmassa alakulmassa näkyvää laatikkoa (alla kuvat).
Tätä kautta on mahdollista pyytää tukea kolmella eri tavalla:
- Jättämällä yhteystiedot lomakkeelle
- Online chat
- Varaamalla puhelin soittoajan.
Voit myös lähettää sähköpostia suoraan Ondilon (ICO) tukeen:support@ondilo.eu.zohosupport.com
Wifi ei toimi
- Poista ICO vedestä ja kuivaa se huolellisesti
- Irroita harmaa anturi (löytyy viininpunaisen rei’itetyn kannen altat)
- Sammuta ICO
- Laita harmaa anturi takaisin paikalleen
- Käynnistä ICO
- Laita ICO vesiastiaan lähelle kotiverkkosi Wifi tukiasemaa
- Avaa sovellus puhelimestasi, valitse “Restart ICO” ja tämän jälkeen tee Wifin uudelleen asetus (Wifi configuration)
- Kun yhteys on muodostettu, jätä ICO vielä vähintään tunniksi tukiaseman lähelle vesiastiassa.
- Ensimmäiset mittaukset tulevat tunnin kuluttua
Kalibrointi ei onnistu (pH)
- Irroita rei’itetty viininpunainen muoviosa kiertämällä se auki.
- Huuhtele anturit puhtaalla vesijohtovedellä.
- Pyyhi anturit kuivaksi (erityisesti niiden kärki).
- Täytä vesiastia valitsemallasi mineraalivedellä (varmista, että pH-taso on ilmoitettu valitsemassasi pullossa). Vaihtoehtoisesti voit ottaa muulla mittalaitteella pH tuloksen omasta hanavedestäsi ja käyttää tätä vettä ja tulosta.
- Aseta ICO astiaan ja varmista, että anturit ovat täysin upoksissa.
- Avaa ICO sovellus puhelimestasi ja käynnistä ICO uudelleen (restart ICO) puhelin sovelluksen avulla.
- Anna ICO:n olla astiassa noin kuusi tuntia.
- Ilmoita meille testin tulokset, käyttämäsi testiveden pH ja aika, jolloin aloitit testin.
Tässä vielä linkki ICOn tekemään ohjevideoon:
Mineral water test for ICO pH sensor / ICO tutorial – YouTube