Ilmainen toimitus yli 100€ tarvike- ja varaosaostoksiin

LAATUALTAAT VANTAA

010-338 1633
Laastikuja 1

LAATUALTAAT RAISIO

010-338 1631
Ihalantie 9

VERKKOKAUPPA

Osta ja tilaa altaat ja tarvikkeet. Verkkokauppa on aina auki!

Toimitusehdot ja maksutavat

Myyjä

Laatualtaat / MegaSpa Finland Oy  (Y-tunnus 2875566-7). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.

Verkkokaupan ehdot

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupasta, joista tulee automaattinen vahvistus tilaajan sähköpostiin. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitus

Toimitamme tuotteita Matkahuollon ja Postin kautta. Asiakas voi myös noutaa tilauksen Raision toimipisteestä maksutta. Asiakas voi valita toimitustavan, kuitenkin joidenkin isoimpien tuotteiden osalta toimitustavaksi voi valita vain Matkahuollon. Ilmainen toimitus Tarvikkeille, lisävarusteille ja varaosille, kun ostosten loppusumma ylittää 100€.  Toimitusaika verkkokauppatilauksille on 2-5 arkipäivää. Toimitustavat:
  • Nouto Raisio myymälä (maksuton)
  • Nouto Postista
  • Nouto pakettiautomaatista
  • Matkahuolto lähipaketti

Maksutavat ja Maksupalvelutarjoaja

Verkkomaksut Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla verkkopankkitunnuksilla: LähiTapiola, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea, Pop Pankki ja Handelsbanken. Debit-korttiostoksen varmistus tapahtuu luottokorttiyhtiön turvatulla palvelimella. MegaSpa Suomi Oy ei taltioi asiakkaiden luottokorttinumeroita palveluunsa. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj. Paytrail Oyj (2122839-7) on yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj Y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com Käteis- ja korttimaksut Voit maksaa käteisellä rahalla tai debit- ja kreditkorteilla ostoksia myymälässämme tai jälleenmyyjiemme toimipaikoissa. Laskulla maksu Isommat ostot, kuten altaat, voi maksaa myös laskulla. Saat sen mukaasi paikan päällä tai lähetämme sen sähköpostiisi. Rahoituksella maksaminen Rahoituksen avulla saat ostoksillesi maksuaikaa. Me tarjoamme asiakkaillemme kahden eri pankin rahoitusvaihtoehtoja. Valinta on sinun!

TUOHI: Ottaessasi meiltä vuosimaksuttoman TUOHI Mastercard -luoton saat ensiostolle 6, 12, 24 tai jopa 40kk korotonta maksuaikaa tasaerissä. TUOHEN muusta käytöstä maksat korot ja kulut sopimusehtojen mukaisesti.

TUOHI Mastercard on kansainvälinen maksuaika- ja luottokortti. Todellinen vuosikorko on 2000 euron käytössä olevalle luotolle X % ja luottohinta XXX euroa, kun nimelliskorko on 3kk Euribor (2/2020) + 14% ja laskennassa on huomioitu kuukausittainen 5 euron tilinhoitomaksu ja 3 euron veloitus paperilaskusta. TUOHI on toistaiseksi voimassa oleva jatkuva luotto, luottoraja 2000-10000 euroa. Luoton myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy, Aleksis Kiven katu 9, Helsinki.

SAV-RAHOITUS: SAV-Rahoitus Oyj on turvallinen ja luotettava yli 15 vuoden kokemuksen omaava 100%:sti suomalainen rahoitusuyhtiö. SAV-Rahoituksen tarjoamassa rahoituksessa on 6,9% korko.

Palautus

Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Tilaaja maksaa palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Kaikissa palautus- ja reklamaatiotapauksissa ota ensin yhteyttä Laatualtaiden asiakaspalveluun, puh. 010-338 1631 tai raisio@laatualtaat.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen / hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit. Suodattimet tulee olla käyttämättömiä/niitä ei ole laitettu veteen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen raisio@laatualtaat.fi. Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan pyytää vahingosta merkintä lähetyksen vastaanottoasiakirjaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Laatualtaat käsittelee kaikki asiakastiedot 100% luottamuksellisesti. Laatualtaat eivät luovuta asiakastietoja kolmansille osapuolille.
1